Hebrew
  
   עגלת קניות
   0 פריטים
  מבצעים

  יד שנייה

  חיפוש

  מוצרים חדשים

  שלום אורח התחבר

        חפש לפי מוצר:

         

כמה פעמים נשאלת השאלה? איזה תוספים לקחת לעזרה בדיאטה
בכדי להתקדם ולהצליח בתוכנית ההרזיה והחיטוב שלכם מומלץ להיעזר בתוספים הבאים לביצוע המשימה

בכדי להתקדם ולהצליח בתוכנית ההרזיה והחיטוב שלכם מומלץ להיעזר בתוספים הבאים לביצוע המשימה, אם התקציב שלכם מוגבל, התחילו במוצרים מראש הרשימה.

המוצרים הרשומים בהמשך הם המוצרים שלפי דעתי ולדעת רבים, היעלים ביותר להשלמת המשימה הכול כך קשה ומייגעת.

עוד לפניי שאתם בודקים את הרשימה הבאה, את אחד מבין שני המוצרים הבאים מומלץ ביותר לצרף לתפריט הבסיסי שלכם (בהנחה שאתם מנסים לרזות) ?

*
אבקות חלבון מי גבינה ללא פחמימות

* חומצות אמינו
למה כל כך חשוב לצרוך אחד מהתוספים הללו
- מפני שבעזרתם אתם בטוחים שאתם מספקים לגוף את מגוון חומצות האמינו החיוניות בכמות מספקת, סיפוק שותף של חומצות האמינו מסייע ל : שמירה על רקמות ותאי השריר מפני פירוק ופגיעה ומסייעות להתאוששות בעת תקופת ההרזיה.

קופאין
- למעשה נמצא בכל בית ועלותו נמוכה, הקפאין המשמש גם כממריץ טבעי, עוזר בתהליך שרפת השומן בזמן האימון, לכן מומלץ לשתות כוס קפה חזק כשעה ? 45 דקות לפני האימון.  ולאלה שלא אוהבים את הטעם המר יש גם בטבליות נוחות לשימוש.

שימו לב כי לאחר שלושה-ארבעה ימים הגוף מתרגל לקפאין ולכן השפעתו יורדת, לכן מומלץ להתנזר מקפאין לחלוטין למשך שלושה ימים שלמים ולהתחיל בסבב מחדש.

שורפי שומן
שורפי השומן בד"כ מכילים שילובים שונים של צמחים וויטמינים המגבירים את תהליכי שרפת השומן בגוף, חלקם גם מעוררים וממריצים, הבעיה היא שחייבם להיזהר מהחיקויים הרבים בתחום. כיום לא חסרים מוצרים שונים ומשונים המבטיחים שרפת שומן, אבל למעשה המוצרים שבאמת עובדים אלו הם המוצרים הפונים בד"כ לספורטאים ומיוצרים ע"י חברות גדולות ומוכרות.

קריאטין
- לאחר שצרכתם את הקריאטין בשיטת העמסה למשך שבוע 4  5x גרם ליום), המשיכו לקחת את הקריאטין לעוד עשרה ימים, 5 גרם שעה לפני האימון 5 גרם מיד לאחר האימון.

לקריאטין יש אפקט להגדלת נפח התאים, תכונה זאת גורמת לספחת מים נוספת בתאי השריר, תהליך זה עוזר לקירור ומניעת תהליך פירוק-שרירים , מה שהופך את התוסף הזה יעיל במיוחד גם למפתחי המסה וגם לאלו הרוצים לשרוף שומן. כמו כן שמירה על הכוח והביצועים אותם השגתם.

גלוטמין
- את הגלוטמין גם כן מומלץ לצרוך מיד לאחר האימון (אפשרי עם הקיראטין).
לא שהוא רק משמר ומגן על תאי השריר מפני הרס ופגיעה אלא מונע מרמות החומציות בדם לעלות, מצב המתרחש בעת הפחתת כמות הפחמימות בדיאטה.
כמו כן אחראי הגלוטמין על סיפוק אנרגיה למערכות המעיים ומערכת החיסון של הגוף, הגלוטמין מונע מהגוף לפרק ו"לאכול" מסת שריר.

יעילותו של הגלוטמין כתוסף מנוצלת גם בתחום הרפואה, בו נותנים את התוסף לחולים, שרוב הזמן נאלצים לשכב במיטתם, על מנת שגופם לא יפרק את מסת השריר הקיימת בגופם.

ל-קרניטין
- זוהי חומצת אמינו המורכבת בכד משילוב של שתי חומצות האמינו מתיונין וליוזן, הל-קרניטין נמצאה כמכוונת את חומצות השומן הארוכות שרשרת על המיטוכונדריה בתא השריר השורפת את השומן לשם הפקת אנרגיה. בנוסף לאפקט המוגבר של שרפת השומנים עוזרת חומצה אמינית זו לשיפור הביצועים האירוביים ולווסת רמות הכולסטרול הרע בדם.

ויטמין C
- צרכו לפחות 1000 מ"ג ליום, מומלץ 500 מ"ג או חצי כדור בארוחה שלפני האימון וחצי כדור בארוחה שלאחר האימון. הויטמין C מונע ומוציא את חומצת החלב והרעלים הנוצרים בשרירים לאחר האימון, מסייע לספיגת הסידן בגוף וייצור כדוריות הדם האדומות מגן על המערכת החיסונית .

מולטי-ויטמין/ומינרל
- אלו מספקים את הבסיס הדרוש לך מבחינת כמויות ויטמינים ומינרלים, עוזר לגוף לא להיות במחסור כלשהו - חשוב במיוחד בזמן תוכנית דיאטה בה אתם מוגבלים בכמויות ובסוגי המאכלים אותם אתם רשאים לאכול, מרכיבים חשובים הכלולים בו ? ויטמין E, סידן, קומפלקס B, (לפחות שמונה סוגים), מגנזיום ואבץ.

ויטמין B קומפלקס
- לקומפלקס הויטמינים הללו יתרונות רבים כגון, הגברת סינתזת החלבון בגוף, תמיכה במערכת חילוף החומרים, עוזר לשמור ולספק רמות אנרגיה, שמירה על בריאות העור, עוזר לתהליך פירוק השומנים בגוף ועוד.

נוגדי חמצון
- מונעים פגיעה בשרירים בתקופת האימונים שלכם, לכן מומלץ לצרוך לפחות 6 מנות של פרות וירקות ביום בכדיי לספק את נוגדי החמצון הללו.

בנוסף לתוספי התזונה שתבחרו לכם, אל תשכחו את תוכנית התזונה ואת תוכנית האימונים שלכם, שתי התוכניות המשחקות תפקיד מכריע בתהליך.

חזרה לטבלת מאמרים

התוכן באתר זה קובץ ממגוון רחב של מקורות איכותיים וממספר גדול של אתרים בתחום הספורט, בריאות, תזונה נכונה, הפרעות אכילה, דיאטות, מחקרים, נותני שירותים ועוד. ,כמו כן, מוצג שמו של מחבר המאמר ליד כותרת המאמר. אנא זכרו כי איננו אחראים לעדכניות של המידע או לתכנים פוגעניים לכאורה מהסיבות הנ"ל ,למרות שאנו משתדלים לפרסם רק מאמרים מאומתים ומדויקים.  אם מצאתם כתבה המפורסמת כאן ואשר לדעתכם פוגעת בכם באיזו שהיא צורה אנא צרו קשר עמנו בהקדם ונפעל להסירה. בעזרת צור קשר.

להמשיך

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ראשי מפת האתר טבלאות צור קשר משלוחים והחזרות תקנון (מדיניות פרטיות) בית טבע | דיאטה | קריאטין | ויטמינים  | אמינו | אומגה 3 | אבקת חלבוןסולגאר  |  Q10 תוספי מזון  | לספורטאים | אבקות חלבון | חטיפי חלבון | חומצות אמינו | ויטמינים ומינרלים | מולטי ויטמין | אומגה 3 - שמן דגים | תוספי מזוןויטמין Cשורפי שומן   | ניקוי כבד  | נוגדי חימצון  | טבעוני | מגנזיום | פיתוח גוף

 

אבקות חלבון אבקות עלייה במסה שורפי שומן הרזיה ודיאטה, קראטין קראטין פורמולות קראטין דור חדש מוצרים כשרים ניטריק אוקסיד אנרגיה מרץ מולטי ויטמין משקאות איזוטונים חומצות אמינו הגנה שמירה וריפוי מחלקה אירובית חטיפי אנרגיה  ג'לים חטיפי חלבון ספרות מקצועית   


CHAMPION Nutrition UNIVERSAL Nutrition SYNTRAX DYMATIZE Met-Rx Nature's Best
 

OPTIMUM Nutrition SUPER Nutrition SUPER EFFECT Ultimate NutritionWeider
 
חנות טבע בחיפה בית טבע בקרית מוצקין

 חנות ויטמינים בחיפה

חנות טבע בקרית מוצקין ,בית טבע בחיפה,

חנות ויטמינים בקרית מוצקין

חנות טבע בקריות ,בית טבע בחיפה

חיפה בית טבע קריות חנות ויטמינים

כל הזכויות שמורות ©  fitness2006.co.il
 
  כל המידע באתר מוצג למטרות ידע בלבד ואין המידע ו/או האתר מהווים תחליף לייעוץ ע"י אנשי מקצוע מוסמכים.
  
אין האתר וכל הקשור נוטל אחריות לנזק גופני כלשהו אשר עלול להיגרם מכל סיבה שהיא
נבנה על ידי
A.Systems

osCommerce